נתקלתי במתכון מעניין של שירן מתתיהו בו היא פשוט "מעצבת" מהשניצל שלה צורות ריבועים. ילדים כ"כ אוהבים ומתחברים לדמויות מתוקות אז למה בעצם לא לקחת את החותכן האהוב עליהם וליצור ממנו שניצל טעים וביתי בצורות? :)
היי אני מורין, תזונאית ילדים ואני לא מטגנת שניצלים כבר שנים! נניח רגע בצד את "הטייטל" של התזונאית, אני לא מתחברת להתעסקות, להתזות, ללכלוך ולתוצאה הסופית. ריכזתי לכם פה טיפים לשניצלונים מוצלחים ללא טיגון! מהרגע שתנסו, לא תרצו לחזור לטגן :)