אם נשארו לכם כמה תותים עייפים וחמש דקות פנויות- זה בדיוק המתכון שחיפשתם (יעבוד גם עם תותים טריים ויפים:) ). הפנקייק הזה הוא לגמרי שילוב בין פנקייק שייק סגול לפנקייק ענבים שלי (שני המתכונים באתר)- קל להכנה, המרקם רך אבל יציב מספיק- בדיוק לידיים קטנטנות.
לקחתי את המתכון מהבלוג של Yummylittlebelly, המרתי לכוסות, ניסיתי בגירסת היוגורט הפשוט והגבינה הלבנה ועכשיו משותף גם כאן🙂